Fenerbahçe’ye geri dönen Vedat Muriqi, transfer sürecine ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu. FB TV’ye konuşan Kosovalı golcü, ilk telefonun ardından hiç düşünmeden kabul ettiğini söylerken, İsmail Kartal ve şampiyonluk hedefiyle ilgili de iddialı mesajlar verdi.
Fenerbahçe’nin yeniden kadrosuna kattığı Vedat Muriqi, FB TV’ye verdiği röportajda hem transfer sürecini hem de sarı-lacivertli kulübe dönüşünün kendisinde yarattığı duyguları anlattı. Tecrübeli golcü, yeniden Fenerbahçe forması giyecek olmanın kendisi için büyük bir gurur olduğunu söyledi.
Uzun yıllar Avrupa’da forma giymesine rağmen Fenerbahçe’yi hiç unutmadığını belirten Muriqi, kulübe döndüğünde bunu daha iyi anladığını ifade etti.
“SANKİ HİÇ GİTMEMİŞ GİBİYİM”
Vedat Muriqi, duygularını şu sözlerle dile getirdi:
“Çok mutluyum. Burada olmak gurur verici. Burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediğimi şimdi anladım. Yine bana bu büyük kulüpte sağ olsun fırsat verdiler. Gittiğimden beri sürekli takip ediyorum, uzakta da olsam işlerin içerisindeyim. Sanki hiç gitmemiş gibiyim. Bu büyük kulüp başka yerde yok. Avrupa’da fırsat buldum, tecrübelendim ama gerçekten Fenerbahçemizin büyüklüğü başka.”
TRANSFER SÜRECİNİ ANLATTI
Transfer görüşmelerinin ocak ayında başladığını söyleyen deneyimli futbolcu, ilk teklif geldiğinde hiç düşünmeden kabul ettiğini belirtti.
“Ocak ayında ilk iletişim oldu. Sezon başlarken Mirsad Türkcan beni aradı, Oğuz Çetin benimle iletişime geçti. Ben de ‘Hemen’ dedim. ‘Lig bitti, istersen tatil yap’ dedi fakat ben ‘Siz anlaşın tatili sonra yaparız o önemli değil’ dedim. Fırsat gelmiş ve ayrılacağım da kesin, diğer takımlar fazla işleri karıştırmadan biz hemen anlaşalım. Artık 25 yaşındaki Vedat yok, daha tecrübeli Vedat var. Ama 25 yaşından çok daha istekli bir Vedat var.”
Muriqi, transfer sürecini ilk olarak eşiyle paylaştığını belirterek şunları söyledi:
“Aradıklarında tabii ki sevgili eşim ile beraberdik, ona anlattım. O da çok mutlu oldu çünkü büyük Fenerbahçeli. Bütün aile Fenerbahçeli fakat eşimin ayrı bir Fenerbahçe sevgisi var. O da çok mutlu oldu, hemen ‘Tamam, yaparız’ dedi. Hatta bir yandan ‘Bakalım, nerede duracağız, ne edeceğiz?’ diye araştırmaya başladı. Ben de ‘Bir dur, konuştuk, kulüpler anlaşsın’ dedim. Ama çok mutlu oldu, ailecek çok mutlu olduk. O yüzden süreçte ilk onu aramıştım.”
İSMAİL KARTAL’A ÖVGÜ
Tecrübeli golcü, teknik direktör İsmail Kartal hakkında da övgü dolu ifadeler kullandı.
“Hocamızın yanılmıyorsam dördüncü dönemi oluyor. Artık kulübün sembol isimlerinden biri, hatta en başında da gelebilir diyebilirim. Ne zaman geldiyse aynı performansı, aynı isteği, aynı oyunu ve aynı arzuyla hem taraftara keyifli oyun deneyimi sundu hem de puan olarak artısını yaptı. İsmail hocanın son dönemlerde ulaştığı bu puana başka bir hoca ulaşmadı diye biliyorum. Onun önderliğinde bu yıl inşallah hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşacağız.”
Fenerbahçe’den hiç ayrılmamış gibi hissettiğini söyleyen Muriqi, taraftarların desteğini her zaman hissettiğini belirterek Kadıköy atmosferini yeniden yaşayacak olmanın heyecanını yaşadığını ifade etti.





